الثلاثاء، 1 ديسمبر 2009

الشنكووووووووووتي اتجوز ياولاد


اخيييييييييييرا ياولاد الولد الشنكوتي اتجوووز ، اه وربنا اتجوز الحمد لله تخلصنا من واحد من الاخوة المدونين بالامس وفي قاعة الفردوس بنادي ظباط النقل تخلصت العزوبية من ايهاب وسلمته للحسناء غدغودة .



وطبعا فرقة وحوش المدونين كانت مشرفة القاعة ومنورة النادي كله بقيادة خيخة والذراع الايمن لها "دوبة" والذراع الايسر" شاهي " وام المدونين الحنون "فاتيما" وكمان البسكوتية بتاعتنا "ميرا" كانت منورانا وطبعا أنا " بيبوووووووووووو" كانت متواجدة وطبعا ياولاد كان العنصر الرجالي بيمثل عنه الأخ "عسقول" الي بيشوف كتير من أخواته المدونين البنات وبيعمل انه مش شايف ولاسامع ربنا يرزقه الصبر علينا .



طبعا بداية من نزول ايهاب من العربية واحنا الفرحة هتفط من عينينا ووسط نوبة من التهليل والتصفير علم ايهاب بوجود فرقة الصعقة وكان فرحان موت ماشاء الله ، كمان الي كان محلي الفرح علاوة على ايهاب وغادة ...هوووووووووووبة اخت ايهاب الي سعدت بالتعرف عليها يوم حفل توقيع الكتاب بتاعي ومامتها الي رحبوا بينا ترحيب كما لو كنا حد من الأهل .." الله طيب مااحنا أهل برضه" ..فعلا ناس على خلق وطيبة واصل ماشاء الله عليهم وصافيين جدا من جوة ربنا يتم فرحتهم يارب يارب ... ولان الاستاذ ايهاب جه متاخر فاحنا يدوب دخل وقعد وروحنا سلمنا عليه وهب استاذنا ... بس والله ياايهاب فرحتنا بيك انبارح كانت غالية قوي علينا وانا شخصيا كنت فرحانة زي مايكون بلال اخويا الي بيتجوز ...صحيح انا اعرفك من حوالي اربع سنين بس والله كاني اعرفك من عشرات السنين ..يارب يارب يارب حياتك كلها تبقى فرح وهنا ياااااااااارب وربنا يرزقك بذرية صالحة لاننا واثقين انك هتكون اب صالح زي ما احنا متوسمين فيك انك زوج باذن الله صالح ... وفي النهاية بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير

هناك 4 تعليقات:

اعشق فى الليل ضوء القمر يقول...

مبارك
بارك الله لهما و بارك عليهما و جمع بينهم فى الخير

عقبال جميع بنات و شباب المسلمين يحفظو ويزفو بالعفاف و الزواج الشرعى

غير معرف يقول...

مبروووووووووووووك

بيتنا القديم يقول...

مبروووووووووووووووووووكيشن

momken يقول...

الف مبروك للشنكوتى

وعقبالك ياست بيبو

تحياتى

إعلانات

المشاركات الشائعة